2019. január 27., vasárnap

2014-ben kezdődött...

2014-ben kezdődött az egész....mikor megtanultam horgolni. Érdekelni kezdett, mert nagyon sok szép dolgot láttam az interneten, de mivel nem volt senki akitől megkérdezhettem volna hogyan kell csinálni, (Floridában éltünk akkor), ezért a Youtube segitségét vettem igénybe. Mondhatjuk úgy is, hogy a Youtube-ról tanultam meg horgolni.

Azóta se tudom abbahagyni, minden ami elsőre megtetszik, utána nézek, nekiállok és általában sikerül is elsőre. Talán ezért is szeretem annyira máig is, mert mindig sikerélményem van, mikor elkészül a kiszemelt minta.

Minden elkészült darabhoz felteszem a mintát vagy az elkészitését video formában. Igy bárki könnyen elkészitheti akinek kedve szottyan.
Igaz most sem tartózkodom az országban, de a blogbejegyzések alá mindig az aktuális helyet jelölöm, ahol éppen voltam, mikor  a bizonyos dolgot készitettem.
Megpróbálom minden eddigi elkészült "művemet" előkeresni a gépről fénykép formájában és megosztom veletek. Bizom benne, hogy nektek is tetszeni fog és lesz aki kedvet kap majd a horgoláshoz, ugyan úgy, mint én annak idején 2014-ben Floridában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése